Tbx till normal uppdatering igen

Bara för bilden är typ sen förra sommaren...
Men aja var hemma från skolan i dag för att ja kom jue hem lite sent i dag.
Har en stor bunt med läxor o göra oxå bara för inte ja har gjort ett skit .. lalalal
Jag kommer få skit från min engelska och spanska fröken för ja glömde dom sakerna i skolan.
Sitter hos farmor nue tog med mgi min dator bara för ja är bäst , typ vid kvart i tre ska ja mötamamma i stan
ska gå till hm och köpa ett par byxor  ni får se dom sen tar kort på dom lovar jag!
Nu i veckan ska det bli normal uppdatering de lovar jag.
Senare i kväll så ska ja på boxning med Sabina kanske (a
HERÅÅÅÅÅÅÅ ♥
Alin är söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0