Helgen

Så randon bild har inga måste fan ta i morgon lovar ja , om inte ni får skjutam mig nej men haha!
Asså sry om ja inte har bloggat nu helgen men sa bli bättre på det men på helger kan det bli så att ja bloggar mindre eftersom ja oftast är med kompisar , i fredags så var ja först med Elisa och hon hängde medm mig när jag tog min pircing , sen så var ja med Sabina älskling så sov ja över med henne sen igår så åkte vi ner på stan för att färga mitt hår sen när vi hade köpt färg träffade vi Alin och Nelly på stan sen såvar vi med dom så kom alem, salem, arvin, armend , hamzat & jakke och adam, linus , så var vi med dom och de var fett kul ifall lite så drog ja Alin Nelly , Sabbe te donken o käka glass haha vi tapapde glassen och bad om en ny och Sabina hällde cola över den glassen vi hade tappat o satt o gägga hahah.Sen så idag så var det den bästa dagen på helgen.
Jag o Sabina fixade oss sen så åkte vi te östensson o köpte hårfärg för i går när hon färgade hår så missfärgade hon det orang hahah men så färgade vi det mellan brunt typ.Sen så åkte vi ner till sporthallen o vi cyklade o ja skjusade henne och omg vad vi körde snabbt i guplen vi rammlade nästan av hahah.Jag är bäst på att skjusa folk ja lovar.Men i fall så var vi med Moa och Mahira först så kom Alem och Ernes och Asil hahah så var vi med dom så gick dom typ så träffade vi Louise och Ida där så var vi typ en liten stund med dom där.Sen så skulle vi gå o möta Ernes och Alem o så följde Asil efter oss och vi blev sjukt iriterade så vi dampa ja och Sabina och Mahira asså shit! Men sen så var vi med dom och så gick vi tbx till sporthallen och sen så satt vi och snackade sen så kom Paula och non mer o då hände saker .. Men sen så fortsatte vi och sitta o snacka sen så skulle Mahira dra så dorg Sabina också så gick ja hem med Alem och Ernes o vi gick typ o snackade :)
Sen så när ja kom hem så fick ja sitta i 2 timmar o vänta på mamam skulle komma bara gför hon hade låst dörren asså sdfujkmioljkmgbfvh45678 så gjorde typ inte ja så mkt tog en duch frässshhh nu.
Blev ett långt inlägg hoppas ni orkar läsa :)
Herrå och älskar mina vänner ♥
Alex ja gör allt för dig de vet du ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0