Drar snart till Patricia igen

Sitter här och har fixat det mesta nue snackade med Rasmus förut och har inte gjort så mycket en de på typ senaste timmen och snart drar jag i väg till Patricia snart så fort hon ringer för on hade en tennis match så hoppas det gick bra för henne älskling ♥
Var med henne och Kevin och Robin förut också så var ja med på hennes träning i morrse också inte skit kul med heh.Ikväll så ska vi ta det chill och kolla på film och feta oss med ett stort lass godis.
I morgon klockan kvart över ett kommer Gajane till mig vi ska gå ner te stan och kolla på bio , vi är lite barnsliga så vi valde trassel heh oh ja som så gärna vill se never say never med Justin Bieber.
Älskar verkligen min mobil mest av allt  den är min bästa vän och mitt andra liv hahah! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0