Medväslös

Heeey i dag så var det en hård dag i skolan seriöst när ja hade gått så långt från skolan enda tills mamma så låg ja medväslös nästan på golvet men tur var att man hade Linn som sällskap i fall till Norra skolan.
Skulle vart med Sabina i dag egentligen men var för trött för de men har typ endå snackat med henne i 3 timmar nue i telefon , vi är som viär hihi.Och förut bjöd vi in folk i konversationer på msn men alla bara dissa oss o lämna chatten fy på er! snackade med Patrcia förut , hon kanske ska sova här inatt hoppas de för hon skulle typ ringa mig efter hon gjort matten  , snackar med Sabina fortfarande i telefon med Sabina bästavän hihi.
Jag längtar verkligen till fredag för då ska ja Alin , Sabina , Rebecka ,Nelly , Mariella  och andra Rebecka på
Skolgårda skola yeeey älskar er tjejor.I morgon så ska ja vara med Kevin och Sabina hihih fett kul och juste ja har ju engelska läxa oc träna på orkar egentligen men så mer jag klarar skolan så får ja mer pengar tills vi ska utomlands dessutom är de bara 4 veckor kvar yeeah baby!
Vet att ni är avundsjuka på mig era nördar hah , men bloggar sen bjuder på några tagna bilder från förra veckan ska ta nya kort i dag eller i morgon lovar det!
snygging (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0