Suger på rubiker xd

Bildbrist som fan.
Pappa hämtade mig så åkte vi oh handla så intressant joo , sen så mötte ja Sabina vid sveakiosken typ.
Vi sprang oh han till bussen vid mig och tog den ner till ica och sen ringde Linus och tellefon terra oss typ hah.
Sen så mötte vi dom vid netto typ så åkte vi buss med dom till Limus oh så satt vi bara och snacka o slöa och ja passa på o känna mig lite cool med så ja tog hans mössa oh hade på mig så jäkla coolt.
Men sen så satt vi datorn o han var osocial typ mot mig o lite social mot Sabina den söta jäveln ♥
Just nu så har ja suttit med matten coolt ju känner mig stolt.
I morgon är de skola faktiskt lite kul har saknat den ska leta efter non som kan va i morgon , på tisdag ska ja vara med min älskling Ellinor som ja inte vart med på 560065676576754354 år känns de som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0