Sug k*k

Ruumpaa nej men min fula fb bild ska byta heheheh!
Var med Sabina som ni vet oh vi färgade hennes hår blev rättså ljust och skit fint jag borde bli frisör fan haha!
Så käkade vi pizza och hade de bäst känner min som värsta feta nu sen åkte vi hem till mig oh satt vi datorn och drack coola ennu bättre fast nej.Men i morgon börjar mitt godis förbud och skräpmatsförbud serisöt!
I morgon slutar jag klockan tjugoöver 1 suger o Sabina slutar vi 12 så kommer hon till min skola då.
Så drar vi till stan och handlar kläder och shiet så åker vi och solar och sedan hem till henne och fixar oss , sen blir det disco fan yee gött! Bloggar meri morgon ♥
Förlåt om ja suger på att uppdatera har fått mindre läsare har bara 78 unika nu hade 86 ungefär förut xD
Men på sportlovet ska ja uppdatera mer lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0