Sån där jävla rubrik i gen

Oh så blev de en sån där bild som ja tog samtidigt som dom andra , ska ta nya när ja blir frisk o är lite fräshh!
Hej hej Patrcia sov hos mig här tills i dag tillslut vi hade jätte kul i går kväll hahah!
Men i fall komma till saken idag så har vi haft basket turnering med skolan från åk 4-6 , vi mötte olika lag i från våran skola lägger in bilderna i kväll lovar.Sen så träffa ja Anna Olivia oh Matilda där som gick i min förra klass på kb saknar de lite ;o I bland önskar ja att ja inte bytte till södra igen ..
Men sen så gick vi tbx till skolan o ja fick skit ont i mitt ben fan , sen så åt vi lunch världens äkcligaste bobba mat.
Sen så fick ja världens sprängande huvud värk på näst sista lektionen och fick gå hem o en lustig sak är att vi är 22 strycken i min klass och 14 stycken är sjuka hur kan de blir så en fråga bara!?
men ska lägga o kolla på I rymden finns inga känslor straxt för den är nästan färdig nerladdad :)
Jag älskar dig verkligen men de vill inte gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0