Ge mig fred gud

Måste verkligen skriva av mig må skit just nu , tror de kommer sitta kvars tills de händer något här.
Asså just när ja träffade dig fick ja inse att du är värld allt oh blablabla asså de ä så jobbigt.
De handlar fan bara om dig hela tiden för alla de är så jäkla iriterande även fast ja älskar dig massor!
Ja vet inte vad ja ska göra , ja måste ta tag i de här nu men då komme bara de sämsta att ja bara inte orkar.
Jag tänker mig pressa mig fram om de ska behövas så ja ska försöka ta fram all styrka ja har.
Asså alla runt om värkar de bara gå så bra för men för mig nej!?
Ja måste liksom ljuga för mig själv om de o de är inte bra.
Snälla ja ber dig gud du vet vad ja menar liksom ge mig stöd o hjälp!
Jag försöker fan allt men måste ha orket o bara komma igenom det så blir ja allt nöjd.
Snälla kan inte de bara försvinna ..
ge mig fred inom mig gud..

Kommentarer
Postat av: aliiin

VAD HAR HÄNT OMG

2011-02-07 @ 16:22:39
URL: http://kebabdroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0