Försov mig till klockan 11 , smart!

Bild på mig och min älskade , saknade Jennifer.Som vanligt med mig att ja alltid ska vara så osmart och glömma sätta klockan så råka ja vakna vid halv 11 så hade ja redan missat nårgra av dom viktigaste lektionerna så mamma fick ringa till skolan.Men i morgon får de inte bli så absolut inte.Har sysselsatt mig med att kolla på film hela dagen på The last song , solsidan , high scool musical heh om ni har tips på några bra filmer så äre bara att kommenera.Pappa skulle hämta mig snart för vi ska ut och köpa någon puts grej till min lins på min systemkamera eller något.

Men vi hörs puss ♥

 


Kommentarer
Postat av: jennifer

saknar dej mest älskling <3

2011-02-28 @ 22:55:21
URL: http://jenniiiiifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0