FETT NICE

Hejhej förlåt om jag inte bloggat men i fredags vat ja på discot med Sabina på Skolgårdaskola det varnice i början men sög i slutet haha lustigt nog typ Moa , Alin , Felicia , Sabina , Rebecka , Nelly och jag alla vi dansade mestpå discot typ o alla glodde men haha kul vare i fall.Sen så sov jag hos Sabina och så åkte vi till Jönköping på lördagen så gick vi där inne på körcennteret A6 jag köpte två tröjor tar bild på det i morgon eller något.Så åt vi där inne och ja och SAbina åt jätte mycket så vi nästan spydde vi gick in på toan o fick kvälningar o så var vi så dumma så efter det köpte vi kladdkaka med grädde och sen tog vi en glass hahahahah!
Så sov ja hos henne igen tills i dag hihi vi låg o kollade på film hela natten i går så vi somnade typ vid 2 sen vakande vi vid 12 , nu ska vi fixa oss sen så ska pappa hämta oss för vi ska kolla på huset fett kul , sen så ska vi hem till Sabina hem o kolla påThe Grudge 1 visåpå 3 i går ja dog av skrik as läskig aoo kolla inte på filmen säger ja bara!
Vi hörs ♥
HAHAHA där var lite bilder från discot :D

Kommentarer
Postat av: aliiiin

HAHAAHAH DÖR

2011-02-14 @ 08:07:54
URL: http://kebabdroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0