Duktig ja är..

röv
Hey asså stort sry för ingen bloggning.
Har inte bloggat på 2 dagar eller 3 bara för klockan är över tolv.
I måndags så vaknade jag hos Kevin med Sabina Alem och Salem fråga mig inte vrf ;o Vi vart sega så vi orkade inte gå hem efter filmkvälllen sen så var  Moa och jag  och Sabina och vi fikade först på lillahem , sen så mötte vi Felicia så åkte vi och solade solarium gött vi är jätte bruna nu negrar från negira hahah!
Så åkte Sabina hem sen för hon var så himla trött sen sov dom hos mig , i går så var ja och så åkte vi och solade igen sen så åkte vi till maxi och typ köpte vanilj coola yee så tog vi en kundvagn sen när vi skulle gå in i maxi så skjusa ja Moa och Felicia i den haha alla bara glodde.Så smsade Rasmus att dom ville vafra så var vi med dom typ vid netto och bara stog inne vid netto och snackade heh bara lite oscoiala var vi för vi snackade med varadnra typ i stället.I dag så var ja Moa Sabina och Felicia i simhallen och så träffade vi Emma och Ebba också , de var kul.Och i natt sover ja hos Felicia vi tog lite kort förut sen ska hon fixa en header åt mig om de händer snart hah!
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0