1 april

Oh shit asså jag är knäpp ja kan inte sova o klockan är typ halv 3 på natten xd
Och det spöregnar ute , i dag är de första april nice eller något...
Vet inte vad ja ska skriva då oh vet ni inte för non läser detta inlägg mitt i natten men whatever.
JAG HAR RADERAT MIN FÖRRA BLOGG.
Och jag ångrar de fett mkt oh oh oh oh ja döööör.
Blir ingen skola för mig för ja har seriöst fått feber again...
39 graders feber kanske inte så mkt men endå.
Snurrar i mitt lilla huvud eller bigga haha.
VRf sitter ja vid datorn då jo för ja är snurrig oh ja är bäst för ja satt med mina läxor förut.
I typ 3 timmar ska göra mer senare i dag när ja vaknat o ja vill gå på discot i kväll ja kommer inte få de.
Speciellt inte när ja har varit hemma från skolan.
O ja vill gå oh är ju ba en gång pär år men ska tvinga mamma.
För tänk positivt om ja bli friskare o bättre hoppas de.
Men då kommer bara töntarna i min skola tro att ja skolkar elr not?
Men om man mår bättre så kan man ju gå lix?
So what i'm a rock star blabla nej ska inte sjunga nue.
OOOOOH mitt huvud är snurrigt o ja ska göra massa läxor ja är stolt över mig.
Kanske ändå inte behöver gå i sommarskola om ja jobbar extra hårt.
Ska göra om min design non gång snart weard'
BAJSAAA OH herrråååå.
/ care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0