Uppdatering



Mitt face såg konstigt ut lovar , kolla vad brun ja har blivit älskar att va brun o de är fint o vara blev med :d
Har lite bilder ja tagit så nu senare i dag kommer inte inläggen bli så tråkiga men fårlägga in dom när ja slutat skolan.Sitter o tuggar på min frukost nu alltså ett äpple o 2 glas vatten , nyttigt o gott!
Slutar halv 4 i dag absolut inte kul men det får gå sen blir de typ 14 sidor engelska att göra bara för ja slog vad med läraren att ja skulle bli klar med det på helgen men glömde boken i skolan , får göra allt i dag , smart CARRO dumhuvud xd! Sen blir det att vara med Elisa o ska bli så kul för på påsklovet så börjar ja och hon att på gym i gen på korpen sen så ska ja till ullared så 2 saker o se fram i mot så kul.


Kommentarer
Postat av: jennifer

jag kan följa med dej till Ullared

jag fick för mamma ! :DD<3

2011-04-11 @ 13:03:57
URL: http://jeffffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0